Betaling betwisten
Heb je een betaling gedaan met je creditcard of betaalpas en komt de verkoper zijn afspraak niet na? Dan kun je een betaling betwisten.
Je kunt een betaling terugvragen als
Welke informatie hebben we nodig
In een aantal gevallen hebben we aanvullende informatie van je nodig om de betwisting te kunnen behandelen. Deze informatie vragen we per e-mail bij je op.
Zo vraag je een betaling terug
Voldoet de betaling die je wil betwisten aan bovenstaande voorwaarden? Neem dan contact met ons op zodat we je verzoek in behandeling kunnen nemen.
Fraude of misbruik melden
Heeft iemand met je creditcard of betaalpas betaald zonder toestemming? Of zie je een bedrag dat onterecht is afgeschreven op het afschrift van je creditcard of op het rekeningafschrift van je betaalrekening? Bel ons dan op +31 88 722 66 00, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Algemene voorwaarden
Lees in de voorwaarden meer over vergoedingen na fraude, misbruik of onterechte afschrijvingen.