
Samenwerking Rabobank en Freo
Soms kan geld lenen een oplossing zijn als financiële steun in de rug. Een lening mag echter nooit een blok aan je been worden.
Een nieuwe lening sluit je af bij Freo
Vanaf 31 oktober 2022 is het niet meer mogelijk om een consumptieve lening bij Rabobank af te sluiten. Vanaf dat moment bemiddelt Rabobank alleen nog in persoonlijke leningen van Freo. Freo is sinds 2007 een dochter van Rabobank.
Heb je op dit moment een lening bij Rabobank? Of heb je al een lening bij Freo? Dan verandert er voor jou niets. Je blijft je lening bekijken en aflossen zoals je gewend bent.
Informatie over je leningaanvraag
Heb je je lening aangevraagd na 31 oktober 2022? Dan heeft Rabobank geen inzicht in de aanvraag of afwijzing van je lening. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice van Freo.
Rabobank en Freo: zo werkt het
Je kunt je aanvraag voor een lening van Freo starten via Rabobank. Je Freo-lening inzien en aflossen doe je bij Freo. Hieronder lees je waar je wat doet.
Bij Rabobank: | Bij Freo: |
---|---|
Lening aanvragen zonder Rabobank betaalrekening
Om een leningaanvraag te starten via Rabobank heb je een Rabobank betaalrekening nodig. Heb je die niet? Geen zorgen, je kunt je lening ook rechtstreeks aanvragen op Freo.nl. Hier gelden dezelfde voorwaarden.
Vragen over je lening bij Freo?
Veel zaken rondom je lening bij Freo regel je eenvoudig zelf. Hiervoor log je in op Mijn Freo.
Heb je een vraag over je lening? Bel dan met de klantenservice van Freo op 088-321 00 03. Je kunt ook contact opnemen via e-mail of WhatsApp.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app