Rabo App activeren op ander toestel

Wil je de Rabo App op een ander toestel gebruiken? Activeer dan de app op dat toestel.

Zo activeer je de Rabo App op een ander toestel

1
Pak de volgende spullen erbij

Je oude én nieuwe mobiele telefoon of tablet.

2
Open de app op je oude toestel

Ga naar 'Instellingen', kies 'Toegang, veiligheid en privacy' en 'QR-code voor nieuwe toestelregistratie'. Er verschijnt een QR-code.

3
Scan met de app op je nieuwe toestel, de QR-code op je oude toestel

Je opent de scanner met het vierkante icoontje linksboven in het startscherm van de app.

4
Maak het activeren af

Je ontvangt een bevestiging per sms op je oude toestel.

De Rabo App opnieuw activeren

Soms moet je de app opnieuw activeren op je mobiele telefoon of tablet. Het kan zijn dat:

    je 4 maanden niet hebt ingelogd in de app er een update van de app is uitgevoerd de cookies van je telefoon of tablet zijn verwijderd je de melding krijgt 'Let op: u kunt niet inloggen op dit toestel (962)'

Heb je geen ander toestel waarop je app gebruikt? Dan heb je je betaalpas en Rabo Scanner nodig om in te loggen.

Zo verwijder je de activatie

1
Klik op 'Verwijder je activatie' hieronder

En kies het toestel dat je niet meer wilt gebruiken

2
Klik op 'Verwijder'

Je kunt de app nu niet meer gebruiken op dat toestel

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?