Je Roparcosaldo ontvangen

Op 28 oktober 2022 stopte Roparco, het spaarproduct op je Robecorekening. Had je op die rekening nog spaargeld staan waarmee je niet belegt? Dan heeft Robeco dit overgeboekt naar je tegenrekening. Was je Robecorekening op 28 oktober geblokkeerd? Dan is je spaargeld naar ons overgeboekt. Hoe jij vervolgens je spaargeld ontvangt, is afhankelijk van of je al klant bij ons bent en of je al een rekening bij ons hebt.

Soms kun je niet opnemen

In sommige situaties is het niet mogelijk om je Roparcosaldo op te nemen, ook niet wanneer dit is overgemaakt naar je (nieuwe) rekening bij ons. Bijvoorbeeld als de rekening gekoppeld is aan een hypotheek, of als de rekeninghouder failliet of overleden is. Geldt dit voor jouw rekening en heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op. We bekijken dan per rekening wat de mogelijkheden zijn.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer