Je Roparcosaldo ontvangen
Op 28 oktober 2022 stopte Roparco, het spaarproduct op je Robecorekening. Had je op die rekening nog spaargeld staan waarmee je niet belegt? Dan heeft Robeco dit overgeboekt naar je tegenrekening. Was je Robecorekening op 28 oktober geblokkeerd? Dan is je spaargeld naar ons overgeboekt. Hoe jij vervolgens je spaargeld ontvangt, is afhankelijk van of je al klant bij ons bent en of je al een rekening bij ons hebt.
Soms kun je niet opnemen
In sommige situaties is het niet mogelijk om je Roparcosaldo op te nemen, ook niet wanneer dit is overgemaakt naar je (nieuwe) rekening bij ons. Bijvoorbeeld als de rekening gekoppeld is aan een hypotheek, of als de rekeninghouder failliet of overleden is. Geldt dit voor jouw rekening en heb je hier vragen over? Neem dan contact met ons op. We bekijken dan per rekening wat de mogelijkheden zijn.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app