Instellingen spaarrekening wijzigen

Komt je spaargeld binnenkort vrij en wil je het liever op een andere betaalrekening laten storten? De instellingen van je spaarrekening wijzig je zelf in Rabo Online Bankieren.

Verschillende instellingen van je spaarrekening wijzigen

Je wijzigt de instellingen van je spaarrekening zelf in Rabo Online Bankieren. Wat je online regelt:

  • Pas het doelspaarbedrag aan voor je spaarrekening Rabo DoelSparen.
  • Komt je spaargeld binnenkort vrij? Selecteer je betaalrekening of andere spaarrekening van de Rabobank waar we je geld op mogen zetten. Wil je je spaargeld op een rekening van een andere bank laten zetten? Neem dan contact met ons op.
  • Selecteer je betaalrekening of andere spaarrekening van de Rabobank waar we de rente van je spaarrekening op zetten. Wil je dat we de rente op een rekening bij een andere bank zetten? Neem dan contact met ons op.
  • Geef aan of je de afschriften van je spaarrekening digitaal of op papier wilt ontvangen.

Verschillende soorten spaarrekeningen

Van de volgende spaarrekeningen wijzig je je instellingen zelf online:

  • Rabo DoelSparen
  • Rabo InternetSparen
  • Rabo PeriodeSparen
  • Rabo SpaarRekening
  • Rabo RegenboogRekening

Heb je een rekening van Rabo VermogenSparen of Rabo Deposito? Dan wijzigen wij de instellingen voor je. Neem daarvoor contact met ons op.

Neem contact met ons op

Instellingen spaarrekening wijzigen in Rabo Online Bankieren

Check hierboven eerst of je voor je spaarrekening de instellingen zelf online kunt wijzigen. Is dat mogelijk? Log dan in in Rabo Online Bankieren.

  1. Kies de oranje knop hieronder en log in.
  2. Je komt nu op de pagina ‘Spaarrekening wijzigen’.
  3. Selecteer de spaarrekening waarvan je de instellingen wilt wijzigen en kies ‘Volgende’.
  4. Je ziet hier welke wijzigingen je zelf online kunt doorgeven.
  5. Wijzig je instellingen.
  6. Klik op de overeenkomst.
  7. Onderteken met je Rabo Scanner.

Veelgestelde vragen

Kan ik de instellingen van mijn spaarrekening ook wijzigen in de Rabo Bankieren App?

Nee, dat is niet mogelijk. Je wijzigt je instellingen in Rabo Online Bankieren of je neemt contact met ons op. Dan wijzigen wij de instellingen voor je.

Neem contact met ons op

Mijn spaarrekening is niet zichtbaar in het overzicht. Wat nu?

Neem dan contact met ons op. Misschien is je spaarrekening niet gekoppeld aan Rabo Online Bankieren.

Neem contact met ons op