Als salaris uitbetalen niet lukt
Het salaris staat nog steeds niet op de rekening van je werknemer. Heel vervelend, zeker nu hij zijn vaste lasten moet betalen. Hieronder vind je de meest voorkomende oorzaken. Denk je dat het probleem door iets anders komt? Neem dan contact met ons op.
Verkeerd rekeningnummer ingevuld
Maakte je per ongeluk het salaris van je werknemer naar een verkeerd rekeningnummer over? Die betaling kun je misschien terughalen.
Storing in de systemen
Een storing in onze systemen gebeurt wel eens, zal je zien dat het nét op het moment is dat jij een salarisbatch overmaakt. Vermoed je een storing? Neem contact met ons op. Is er een storing bij de bank van je werknemer? Vraag hem dan of hij contact met zijn bank opneemt.
Werknemer wisselt van bank
Wisselt je werknemer van bank? Dan gebruikt hij misschien de Overstapservice. Deze service werkt dertien maanden. Misschien maakte jij na die periode geld over naar zijn oude rekeningnummer? Dan krijg je een foutmelding. Vraag je werknemer naar het juiste rekeningnummer.