Zakelijke betaalpas activeren met scanner

Als je nog geen toegang hebt tot de Rabo App, activeer je je zakelijke betaalpas met de Rabo Scanner.

Betaalpas niet activeren in deze situaties

    Als je zakelijke betaalpas is geblokkeerd. Lees meer over je betaalpas deblokkeren. Als je een nieuwe betaalpas hebt met dezelfde pincode. Bij een eerste geldopname of betaling is je pas geactiveerd. Als je bij bezorging door PostNL hebt getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas.

Zo activeer je je zakelijke betaalpas

1
Pak de volgende spullen erbij

Je nieuwe zakelijke betaalpas en Rabo Scanner.

2
Klik op 'Activeer je zakelijke betaalpas' hieronder

Gebruik de nieuwe betaalpas en pincode in de Rabo Scanner om een code in te voeren voor activatie en volg de stappen.

3
Je nieuwe betaalpas wordt nu geactiveerd

Als je nog een oude pas had, dan wordt deze geblokkeerd. Knip de magneetstrip, chip en kaartnummer van je oude betaalpas door en gooi dit weg bij het restafval.

Veelgestelde vragen