Hoe plaats ik een order?

Online of via de app
Log in via Rabo Internetbankieren of via de Rabo Bankieren App. Bij ‘Beleggen’ kiest u uw portefeuille. In het volgende scherm klikt u linksboven op ‘Nieuwe order’. Vervolgens kiest u het product en de gewenste belegging. U komt dan in het aankoopscherm waar u de velden invult. Klik op verzenden en onderteken de opdracht met uw Rabo Scanner.

Om een verkooporder te plaatsen klikt u op ‘Beleggingen’. Vervolgens klikt u op de belegging die u wilt verkopen. U komt in een scherm waar u kunt kiezen voor verkopen. Vul de velden in, klik op verzenden en onderteken met uw Rabo Scanner.

Telefonisch
U plaatst telefonisch een order via het Service Centrum Beleggen. Het telefoonnummer is 0900-0705 keuze 2 (lokaal tarief). Het Service Centrum Beleggen is bereikbaar op werkdagen van 8.00 – 22.00 uur. Voor telefonische orders geldt een vaste opslag van € 10 per order.

Om u snel te kunnen helpen vragen wij u uw effectenrekeningnummer/portefeuillenummer bij de hand te houden.