Nieuwe of extra Rabo Scanner aanvragen

Is je Rabo Scanner na jarenlange trouwe dienst kapot of kwijt? Of heb je een tweede nodig? Vraag een nieuwe of een extra scanner aan.

Nieuwe Rabo Scanner aanvragen

Je hebt een nieuwe Rabo Scanner nodig. Hoe je de scanner aanvraagt, hangt af van je situatie. Je krijgt je scanner altijd binnen twee werkdagen thuis.

Je ontving de Rabo Scanner nooit

Kreeg je de scanner niet bij je aanvraag voor een betaalpakket van de Rabobank mét online bankieren? Neem contact met ons op, dan sturen we er eentje naar je op. Dit kost je niets.

Je Rabo Scanner is kwijt

Ligt je scanner op een onvindbare plek en geef je je zoektocht op? Neem contact met ons op en we sturen je een nieuwe. Dit kost € 14,95.

Neem contact met ons op

Je Rabo Scanner is kapot

Misschien heb je je scanner laten vallen of is hij gewoon ‘leeg’. Check eerst even de batterijen. Die vervang je namelijk zelf. Daarna ook geen teken van leven meer in je Rabo Scanner? Vraag een nieuwe aan via de oranje knop ‘Vraag nieuwe scanner aan’. Dit kan één keer per kalenderjaar en kost je niets.

Stuur je oude, kapotte scanner naar ons terug in de retourenvelop. Die krijg je bij je nieuwe scanner. Zo help je ons de Rabo Scanner te verbeteren.

Extra Rabo Scanner aanvragen

Soms heb je een extra Rabo Scanner nodig. Bijvoorbeeld als je vaak op verschillende plekken bent. Je vraagt hem aan in Rabo Online Bankieren via de oranje knop hieronder. Je krijgt je scanner binnen twee werkdagen thuis. Dit kost € 14,95.

Heb je geen Rabo Online Bankieren? Neem dan contact met ons op.

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Kan ik de scanner ook in de Rabo Bankieren App aanvragen?

Nee, dat kan niet. Je vraagt je nieuwe scanner online aan via je (mobiele) browser of je gaat naar je Rabobank.

Kan alleen ík mijn Rabo Scanner gebruiken?

De scanner is niet persoonlijk, dus leen hem gerust uit aan je buurman, huisgenoot of collega.

Wat doe ik met de oude Rabo Scanner?

Check eerst even de batterijen van je oude Rabo Scanner. Die vervang je namelijk zelf. Doet de scanner het nog steeds niet? Stuur hem naar ons terug in de retourenvelop die je bij je nieuwe Rabo Scanner kreeg. Zo help je ons de scanner te verbeteren.

Geen retourenvelop gevonden? Lever de scanner in bij je Rabobank of stuur hem in een gewone envelop naar dit adres: Rabobank, Antwoordnummer 10090, 5680 VB Best

Een postzegel is niet nodig.

Vind een Rabobank bij je in de buurt

Kan ik een Rabo Scanner aanvragen als ik in het buitenland ben?

Dat kan zeker. Wij sturen de nieuwe scanner naar je adres in het buitenland. Ga je op rondreis of heb je geen vast adres? Vraag de scanner dan aan vóór je vertrekt (let op: je ontvangt de scanner na twee werkdagen op je Nederlandse adres) of vraag een familielid of vriend de scanner naar je tijdelijke adres te sturen.