Betaalpas activeren

Je hebt een nieuwe betaalpas met nieuwe pincode ontvangen. Met de Rabo App activeer je deze pas online.

Betaalpas niet activeren in deze situaties

    Als je betaalpas is geblokkeerd. Lees meer over je betaalpas deblokkeren. Als je een nieuwe betaalpas hebt met dezelfde pincode. Bij een eerste geldopname of betaling is je pas geactiveerd. Als je bij PostNL hebt getekend voor ontvangst van een geactiveerde betaalpas.

Zo activeer je je betaalpas

1
Pak de volgende spullen erbij

Mobiele telefoon met daarop de Rabo App

2
Klik op 'Activeer je betaalpas' hieronder

En volg de stappen.

3
Je ontvangt een activatiecode per sms

Op het mobiele nummer dat je eerder aan ons hebt doorgegeven. Heb je geen 06-nummer doorgegeven? Neem dan contact met ons op of ga langs bij een Rabobank bij je in de buurt.

4
Je nieuwe betaalpas is nu geactiveerd

Betaalpas activeren zonder internetbankieren of Rabo App

Heb je nog geen internetbankieren of de Rabo App? Vraag Rabo Online Bankieren aan en lees meer over de Rabo App.

Wil je geen gebruikmaken van internetbankieren of de Rabo App? Neem dan contact met ons op om je betaalpas te activeren.

Veelgestelde vragen