BrancheBarometer: Reisorganisaties

Reisorganisaties moeten grenzen verleggen om succes te boeken

Het is aanpoten in de reisbranche. De beperkte economische groei maakt de consument kritisch op zijn vakantie-uitgaven. Mensen blijven (gelukkig) met vakantie gaan, maar zij richten hun pijlen steeds vaker op twee uitersten: de scherpste prijs én de meest unieke reiservaring. Ook neemt de concurrentie van direct sellers en branchevreemde spelers een hoge vlucht. Hoe moeten reisorganisaties bijsturen om rendabel te blijven? De BrancheBarometer geeft (reis)advies!

Lees hier de BrancheBarometer Reisorganisaties

In de BrancheBarometer vindt u de laatste ontwikkelingen, perspectieven, trends, kansen en bedreigingen binnen een specifieke branche. In een blog geeft de sectormanager van de Rabobank zijn visie op een actueel thema. Zo bent u direct op de hoogte van de huidige stand van zaken én kunt u uw voordeel doen met tips en adviezen.

Contact

Rabobank