
Eigen bedrijf starten: wat zijn de kosten?
Bij het starten van je eigen bedrijf komen ook de nodige kosten om de hoek kijken. Wel zo handig als je dan weet wat je kunt verwachten. Zo is de inschrijving in het Handelsregister van de Kamer van Koophandel (KvK) verplicht en daar zijn weer kosten aan verbonden.
Zo regel je het vanaf dag 1 goed
Een goed begin is het halve werk. Met een zakelijke betaalrekening houd je privé van zakelijk gescheiden. Zo krijg je overzicht en weet je in een oogopslag hoe je er financieel voor staat. Net gestart? Dan profiteer je van Rabo Startersvoordeel. Je zakelijke rekening, betaalpas, online bankieren en Rabo App zijn de eerste 6 maanden gratis.
Eigen bedrijf financieel haalbaar?
Je eigen bedrijf starten. Leuk en spannend tegelijk! En weet je waar je aan begint? Je wilt ongetwijfeld er niet na 2 maanden achter komen dat je eigenlijk 24 uur per dag moet werken om de huur te kunnen betalen. Bekijk daarom of je plan haalbaar is.
Dit vind je misschien ook interessant
De KvK-inschrijving
Je inschrijven bij de KvK, je avontuur begint dan echt. Handig om goed voorbereid te zijn op hoe het werkt en wat je kunt verwachten.
Grip op je geldzaken krijgen
Een overzichtelijke administratie opzetten voorkomt veel geregel en gedoe achteraf. Weten hoe je dat doet?
Eerste keer btw-aangifte
Niet elke ondernemer z’n favoriete bezigheid, maar wel nodig: de btw-aangifte. We loodsen je er graag doorheen zodat je goed voorbereid bent.
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Contact' en kies 'Bel mijn bank'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer