Vragen over beleggen

Heb je vragen over beleggen, je persoonlijke situatie of wil je financieel advies? Dat kan bij de financieel adviseur van je Rabobank. Je kunt bellen, chatten, een afspraak maken of binnenlopen bij een vestiging in je buurt.

Service Centrum Beleggen

Wil je hulp met het gebruik van Rabobank Online Bankieren of de Rabo Bankieren App? Heb je praktische vragen over beleggen, bijvoorbeeld hoe je een aan- of verkoop doet, waar je koersinformatie vindt of hoe je inschrijft op een emissie? Het Service Centrum Beleggen staat voor je klaar.

Stel je vraag op de chat of telefonisch via 0900 – 0705 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland bel je +31 30 231 3131. Het Service Centrum Beleggen is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Chat met een medewerker van het Service Centrum Beleggen

Op alle pagina’s over beleggen maak je via chat met één klik contact met een medewerker van het Service Centrum Beleggen. Zo heb je direct antwoord op je vraag.

Iedere pagina heeft bovenaan een blauwe balk waarin het woord ‘Contact’ staat. Klik hierop, dan opent een menu met contactmogelijkheden. Onderaan staat een blok met contactgegevens.