Waar kan ik terecht met vragen over beleggen?

Heeft u vragen over uw persoonlijke situatie of wilt u financieel advies? Dat kan bij de financieel adviseur van uw Rabobank. U kunt telefonisch contact opnemen, chatten, een afspraak maken of binnenlopen op een vestiging in uw buurt.

Wilt u hulp tijdens het gebruik van Rabobank Online Bankieren of de Rabo Bankieren App? Heeft u praktische vragen over beleggen, bijvoorbeeld hoe u een aan- of verkoop kunt doen, waar u koersinformatie kunt vinden of hoe u kunt inschrijven op een emissie? Dan staat het Service Centrum Beleggen voor u klaar. U kunt uw vragen stellen via chat of telefonisch via 0900 – 0705 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland belt u +31 30 231 3131. Het Service Centrum Beleggen is bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Op alle pagina’s over beleggen kunt u met één klik contact maken via chat met een medewerker van het Service Centrum Beleggen. Zo heeft u direct en makkelijk antwoord op uw vraag.

Iedere pagina begint bovenaan met een blauwe balk waarin het woord ‘Contact’ staat. Klikt u hierop, dan opent een menu met contactmogelijkheden. Onderaan staat een blauw blok met contactgegevens.