
Betaalpakket aanpassen
Is je leven veranderd of ben je toch niet helemaal tevreden met je huidige betaalpakket? Je kunt je betaalpakket gemakkelijk omzetten. Uiteraard kun je ook een extra betaalpas, betaalrekening, creditcard of rood staan aanvragen. Bekijk op deze pagina wat er mogelijk is.
Wat wil je doen?
Aanpassen gaat gemakkelijk via de Rabo App
Met de Rabo App regel je jouw bankzaken veilig met je smartphone of tablet. Rechts onderin je app vind je Service. Daar regel je eenvoudig je geldzaken en stel je je voorkeuren in. Bijvoorbeeld het blokkeren van je betaalpas of het wijzigen van je adres. Via de Store kun je eenvoudig een (extra) betaalrekening aanvragen of bijvoorbeeld rood staan aanvragen. Nog geen Rabo App?
Veelgestelde vragen over het aanpassen van je betaalrekening
Staat je vraag er niet tussen?
Op onze servicepagina vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over je betaalrekening.
Hulp nodig?
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Als je ons belt met de app, weten we gelijk wie je bent en kunnen we je veilig en snel helpen. Klik hier en bel ons met de app