Creditcard geblokkeerd

Weigert je RaboCard of Rabo GoldCard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.

Geblokkeerd bij gebruik met Rabo Scanner en in een betaalautomaat

Heb je drie keer een verkeerde pincode ingetoetst met je creditcard in de Rabo Scanner of betaalautomaat? Dan kun je zelf je creditcard deblokkeren. Dit doe je bij een geldautomaat van de Rabobank. Kies bij de geldautomaat voor de optie ‘pincode wijzigen’. Let op: je moet wel de pincode weer weten om je creditcard te deblokkeren.

Lukt het deblokkeren niet zelf? Kom dan langs.

Lukt het niet om je creditcard te deblokkeren, kom dan langs bij een Rabobank. Wij deblokkeren dan je creditcard voor je. Let op: je moet dan wel je pincode weer weten én je legitimatie en creditcard meenemen. 

Vind een Rabobank bij jou in de buurt

Pincode vergeten

Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan iedereen gebeuren. Vraag online je pincode op. Je pincode opvragen is gratis. Je krijgt hem dan om veiligheidsredenen per post opgestuurd.

Veelgestelde vragen

Naar welk adres wordt de pas verstuurd?

Je nieuwe creditcard wordt verstuurd naar het adres wat bij ons bekend is. 

Service betalen en Contact