Creditcard geblokkeerd

Weigert je RaboCard of Rabo GoldCard dienst? Het kan zijn dat wij je creditcard hebben geblokkeerd. Dit doen we bijvoorbeeld als er drie keer een verkeerde pincode in wordt getoetst. Zo beveiligen we je creditcard tegen eventueel misbruik door anderen.

Geblokkeerd bij gebruik met Rabo Scanner en in een betaalautomaat

Heb je drie keer een verkeerde pincode ingetoetst met je creditcard in de Rabo Scanner of betaalautomaat? Dan kun je zelf je creditcard deblokkeren:

  1. Ga naar een geldautomaat van de Rabobank.
  2. Bevestig eenmalig je pincode via ‘Pincode wijzigen’.

Let op: je moet wel je pincode weten om je creditcard te deblokkeren.

Lukt het deblokkeren niet zelf? Kom dan langs.

Lukt het niet om je creditcard te deblokkeren, kom dan langs bij een Rabobank. Wij deblokkeren dan je creditcard voor je. Let op: je moet dan wel je pincode weer weten én je legitimatie en creditcard meenemen. 

Vind een Rabobank bij jou in de buurt

Pincode vergeten

Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Dat kan iedereen gebeuren. Vraag online je pincode op. Je pincode opvragen is gratis. Je krijgt hem dan om veiligheidsredenen per post opgestuurd.