Contact met de Rabobank

Heeft u een vraag? Vind online zelf het antwoord op onze servicepagina’s of neem contact met ons op. Hieronder vindt u al onze contactgegevens.

Vind het antwoord op uw vraag

Heeft u een vraag over een dienst of product? U vindt het antwoord zelf op de servicepagina’s van onze online klantenservice.

Ga naar Service

Staat uw vraag niet in onze online klantenservice? Stel uw vraag dan via:

  • onze Rabo Bankieren App
  • Twitter of Facebook
  • of neem telefonisch contact op met uw Rabobank
    maandag t/m vrijdag: 8.00 – 21.00 uur
    zaterdag: 9.00 – 17.30 uur
    zon- en feestdagen: gesloten

In geval van nood

Voor het blokkeren van uw bankpas of creditcard of voor hulp in het buitenland kunt u 24/7 bij ons terecht via Rabo Interhelp.

Telefonisch contact met de Rabobank

Rabo Interhelp: pas of card blokkeren, hulp in het buitenland

Rabofoon: saldo checken, geld overboeken en betalen

  • Telefoonnummer binnenland: 0900-0909 (€ 0,20 per gesprek plus de gebruikelijke telefoonkosten).
  • Telefoonnummer buitenland: +31 499 499 199.
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Creditcards

Voor vragen over (particuliere) creditcards van de Rabobank kunt u de Rabo Service Desk bellen.

  • Telefoonnummer: +31 88 722 67 77
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Zorgverzekering Interpolis ZorgActief ®

Voor vragen over en afsluiten en wijzigen van Interpolis ZorgActief®, de zorgverzekering van Interpolis.

  • Telefoonnummer: (013) 462 20 25.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Schade melden via Interpolis

  • Telefoonnummer: (013) 580 12 34 (lokaal tarief).
  • Bereikbaarheid: 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Service Centrum Beleggen: orders plaatsen, beleggingsvragen

  • Telefoonnummer binnenland: 0900-0705 (lokaal tarief ).
  • Telefoonnummer buitenland: +31 30 231 31 31.
  • Bereikbaarheid: op werkdagen van 8.00 tot 22.00 uur.

Contactformulier

U kunt gebruikmaken van ons contactformulier om uw vraag te stellen. U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.

Stel uw vraag

Onze dienstverlening kan altijd beter

Heeft u een klacht, tip of compliment? Laat het ons weten! Hiermee helpt u onze dienstverlening te verbeteren. Geef ons uw feedback en kijk wat wij de afgelopen tijd verbeterd hebben.

Geef ons uw feedback

Contact

Rabobank