Zakelijke bankpas geblokkeerd

Voerde je per ongeluk drie keer je verkeerde pincode in van je zakelijke betaalpas? Dan blokkeren wij de betaalpas. Dat doen we voor de veiligheid. Stel nou dat iemand jouw pas gebruikt zonder goedkeuring, dan zijn we er als het goed is op tijd bij.

Deblokkeer je bankpas

Als je je pincode weer weet, wil je natuurlijk je bankpas zo snel mogelijk weer gebruiken. Hiervoor moet je de pas eerst deblokkeren en vervolgens activeren. Deblokkeren doe je het snelst via de Rabo Bankieren App of in Rabo Internetbankieren (Pro). Vervolgens activeer je de pas bij een geldautomaat als je geld opneemt of je saldo checkt. 

Pincode echt vergeten

Het kan natuurlijk zijn dat je de pincode echt vergeten bent. Vraag dan je pincode opnieuw op. Je krijgt dezelfde pincode toegestuurd als voorheen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op voor het deblokkeren van je betaalpas. Ga naar een vestiging van de Rabobank bij jou in de buurt en neem de bankpas en je legitimatiebewijs mee.

Vind een Rabobank in de buurt

Veelgestelde vragen

Wat kost het opvragen van mijn pincode?

Het opvragen van je pincode kost je niets.

Hoe krijg ik mijn zakelijke pincode

De pincode ontvang je binnen twee werkdagen via de post.