Zakelijke betaalpas activeren
Activeer eerst je nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey met nieuwe pincode.
Betaalpas niet activeren in deze situatie
Als je een zoekgeraakte of beschadigde betaalpas vervangt, kun je je nieuwe pas gelijk gebruiken.
Zo activeer je je zakelijke betaalpas
Nieuwe zakelijke betaalpas of OnlineKey, mobiele telefoon en Rabo Scanner.
En volg de stappen.
Op het mobiele nummer dat je eerder aan ons hebt doorgegeven. Heb je geen 06-nummer doorgegeven? Neem dan contact met ons op.
Nieuwe pas activeren voor collega
Je kunt een nieuwe zakelijke betaalpas of Rabo OnlineKey voor een collega activeren als je:
Klik op 'Activeer de betaalpas voor een collega' hieronder en log in met je eigen pas.
Geactiveerde betaalpas of OnlineKey koppelen
Een Eigenaar of BeheerderPlus regelt dit in internetbankieren, niet in de Rabo App.
Selecteer een bestaande gebruiker en koppel de betaalpas bij het tabblad 'Toegang'.
Of voeg een nieuwe gebruiker toe.
Je hoeft niets te doen. De nieuwe betaalpas is automatisch gekoppeld.
Dit doen wij voor je. Neem contact met ons op.
Veelgestelde vragen
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.