Regel het bewind, curatele of budgetbeheer voor je klanten

Ben je professioneel inkomensbeheerder? Dan helpen we je graag om jou én onze klanten ondersteuning te bieden bij hun geldzaken. Zowel bij (beschermings-)bewind, curatele als (professioneel) budgetbeheer.

Heb je geen mantelovereenkomst voor bewind/curatele of budgetbeheer met ons?

Geen mantelovereenkomst voor bewind of curatele

Om de continuïteit en kwaliteit van deze dienstverlening te bewaken, sluiten wij op dit moment geen nieuwe mantelovereenkomsten af voor bewind of curatele.

Bankiert je klant al bij ons? Dan kun je gebruikmaken van (beperkte) dienstverlening van onze afdeling Inkomensbeheer. Download hiervoor het 'Aanmeldformulier bewind / curatele' of het 'Aanvraagformulier servicehandelingen bewind / curatele'. Vul het formulier in en mail het naar inkomensbeheer@rabobank.nl.

TIP! Je kunt deze formulieren niet in je browser bekijken. Sla het document daarom eerst op. Kies daarna voor 'Openen met' en open het bestand met een PDF-reader, zoals Adobe Acrobat Reader.

Geen mantelovereenkomst voor budgetbeheer

Wil je gebruik maken van onze centrale dienstverlening voor budgetbeheer? Dan kun je wel een mantelovereenkomst budgetbeheer aanvragen. Hierin worden alle rechten en plichten tussen jou of je bedrijf en Rabobank opgenomen. Onze centrale dienstverlening Professioneel Inkomensbeheer kent standaard verwerkingstijden en één contactpunt, zodat jij of je organisatie weet wat je van ons kunt verwachten. Daarnaast kun je bij het sluiten van een mantelovereenkomst aanvullende afspraken maken.

Om een mantelovereenkomst af te sluiten, moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Voor de mantelovereenkomst budgetbeheer moet je bijvoorbeeld beschikken over een (collectieve) AFM-vergunning en ben je aangesloten bij een branchevereniging of kun je een jaarlijkse auditrapportage van een accountant overleggen. Onze adviseurs kunnen je daar meer over vertellen.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer