
Vragen over inkomensbeheer
Heb je vragen en/of verzoeken over de bankzaken, verzekeringen of hypotheek van je klant? Neem dan contact met ons op via de chat in internetbankieren, stuur een mail naar inkomensbeheer@rabobank.nl of bel ons op werkdagen tussen 09.00 en 13.00 op 088 727 03 07.
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik een beheer-, leefgeld- of spaarrekening aanvragen voor mijn klant?
Voor het aanvragen van een nieuwe rekening moet je als professionele inkomensbeheerder een mantelovereenkomst met ons hebben afgesloten. Heb je geen mantelovereenkomst? Dan kun je ook geen nieuwe rekeningen aanvragen.
Heb je wel een mantelovereenkomst? Dan kun je een nieuwe beheerrekening, leefgeldrekening of spaarrekening voor je klant aanvragen in internetbankieren of met het aanvraagformulier.
Ik ben benoemd tot bewindvoerder/curator, maar heb geen mantelovereenkomst afgesloten. Wat mag ik wel doen?
Je kunt de bestaande rekening(en) van je klant gebruiken, blokkeren of opheffen. Deze rekening(en) koppelen we op jouw verzoek aan je zakelijke internetbankieren. Daarvoor kun je gebruik maken van het aanmeldformulier.
Daarnaast moet je op de volgende zaken letten.