Betaalpas aanvragen

Oeps! Na een duik in de wasmachine doet je betaalpas het niet meer. Wat nu? Je vraagt bij een kapotte betaalpas een nieuwe aan via de onderstaande link. Ook als je om andere redenen een vervangende pas nodig hebt, kun je deze link gebruiken.

Betaalpas vervangen
Zakelijke klant

Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?

  1. Log in bij de Rabo App via de knop ‘Betaalpas vervangen’ hieronder of ga naar 'Betaalpas' onder Zelf regelen en kies 'Nieuwe pas aanvragen'.
  2. Je krijgt een online formulier te zien. Vul daar je gegevens en de reden van aanvraag in.
  3. Kies ‘Bevestigen’.

Gelukt? Je hebt je nieuwe betaalpas binnen 3 werkdagen in huis. Dit kost € 3,95.

Betaalpas vervangen

Geen app én geen werkende betaalpas? Kom langs.

Als je de Rabo App niet gebruikt, je niet al bent aangemeld voor inloggen zonder Rabo Scanner én je betaalpas doet het niet meer, wat doe je dan? Geen zorgen, ook dan kun je een nieuwe betaalpas aanvragen. Kom met een geldig legitimatiebewijs langs bij een Rabobank in de buurt, of neem contact met ons op.

Neem contact met ons op

Extra betaalpas aanvragen

Heb je een rekening samen met je partner, ouder, of iemand anders? Dan wil je misschien een tweede betaakpas. Hoe dit werkt lees je onder ‘Extra betaalpas aanvragen’.

Extra betaalpas aanvragen

Veelgestelde vragen

Hoe vraag ik een nieuwe betaalpas aan?
  • Log in in de Rabo App
  • Ga naar 'Zelf regelen' en kies 'Betaalpas'
  • klik op 'Nieuwe pas aanvragen'
  • Vul je gegevens en reden van aanvraag in
  • Kies ‘Bevestigen’
Hoe kan ik betalen tot mijn vervangende betaalpas er is?

Als je tijdelijk geen betaalpas hebt, kun je op verschillende manieren betalen:

  • Met Rabo Wallet / je mobiele pas. Dit moet je wel al ingesteld hebben of kunnen instellen met een betaalpas en Rabo Scanner. Lees er meer over.
  • Met Apple Pay. Ook dit moet je vooraf ingesteld hebben in de Rabo App of met je iPhone. Aan de slag met Apple Pay
  • Kun je inloggen zonder Rabo Scanner, en heb je een browser of toestel geregistreerd? Dan kun je op dat apparaat inloggen en overboekingen doen.
  • Zijn bovenstaande opties voor jou niet van toepassing? Kom dan langs bij een Rabobank bij jou in de buurt. Met een geldig legitimatiebewijs kun je daar contant geld opnemen. 

 

    Ik wil een nieuwe betaalpas aanvragen maar mijn woonadres klopt niet. Wat moet ik doen?

    Doet je oude betaalpas het nog? Log dan in bij Rabo Online Bankieren of de Rabo App, en ga bij Zelf regelen naar ‘Profiel‘ en kies ‘Contactgegevens wijzigen’. Verander daar je woonadres. Is je betaalpas kapot, en heb je geen andere manier om in te loggen? Kom dan met een geldig legitimatiebewijs langs bij een Rabobank bij jou in de buurt.

      Service en Contact