Bericht in internetbankieren of de Rabo App
Heb je in het verleden iemand gemachtigd om toegang te krijgen tot je bankrekening? In het kader van de pilot kun je een bericht krijgen in internetbankieren of de Rabo App. Daarin vragen we je om de oude volmacht te controleren. Daarna geef je door of alles nog klopt.
Log in in internetbankieren of de Rabo App
Als er ‘Verloopt binnenkort’ achter een volmacht staat, dan moet je deze bevestigen
Volmachten na 2 maanden verwijderd
Heb je een bericht ontvangen, maar de volmacht niet bevestigd of ingetrokken? Dan verwijderen we de volmacht na 2 maanden. Vergeet dus niet om zelf actie te ondernemen. Per ongeluk niet bevestigd? Geen nood. Je kunt altijd een nieuwe volmacht (laten) maken.
Zorgvuldigheid
We vinden veilig bankieren erg belangrijk en zorgvuldigheid hoort daarbij. Vandaar dat we je kunnen vragen om een bestaande volmacht nogmaals te bevestigen. Zo weten we zeker dat alles nog klopt.
Heb je vragen of lukt het niet een volmacht te verwijderen? Bel ons dan even, wij helpen je verder.
Lees ook
Hulp nodig?
Bellen
Bel met één van onze medewerkers
Heb je de Rabo App?
Bel ons dan met de app. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.
Of kies hier het gewenste nummer