Creditcard kwijt, gestolen of kapot

Is je creditcard gestolen, verloren of werkt hij niet meer? Vervelend! Volg de stappen hieronder en je hebt binnenkort weer een werkende RaboCard of Rabo GoldCard in je portemonnee.

Je creditcard is kwijt

Blokkeer je creditcard direct online of via de app. Zo weet je zeker dat anderen je creditcard niet kunnen gebruiken. Vraag daarna een nieuwe creditcard aan. Je nieuwe creditcard ligt binnen enkele dagen in de brievenbus.

Je creditcard is gestolen

Is je creditcard gestolen? Blokkeer je creditcard en vraag een nieuwe aan. Dit gaat het snelst via de app. Direct blokkeren is belangrijk, want zo weet je zeker dat anderen je creditcard niet kunnen gebruiken. Je krijgt de nieuwe creditcard binnen enkele dagen in de brievenbus.

Je creditcard is kapot

Is je creditcard stuk? Vraag een nieuwe creditcard aan. Dit gaat het snelst via de app. Je hoeft je oude creditcard niet te blokkeren. Je krijgt de nieuwe creditcard binnen enkele dagen in de brievenbus.

Hulp nodig?

Heb je hulp nodig met het blokkeren of aanvragen van een creditcard? Neem contact met ons op. Wij helpen je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Wanneer krijg ik mijn nieuwe creditcard?
  • Je hebt je nieuwe creditcard binnen enkele dagen in huis.
  • Je krijgt binnen enkele dagen ook een aparte brief met je nieuwe pincode.
  • Je ontvangt de creditcard in de brievenbus. Je hoeft dus niet thuis te blijven voor de bezorging.
  • Daarna hoef je de creditcard alleen nog maar te activeren, en je kunt weer shoppen en betalen met je creditcard. Via Rabo Online Bankieren activeer je je creditcard in één minuut.
    Lees meer over creditcard activeren.
Mijn creditcard en bankpas zijn gestolen, hoe kom ik tijdelijk aan contant geld?

Het is al vervelend als je belangrijke pasjes kwijt en gestolen zijn. Nog vervelender is het als je geen geld meer hebt voor je dagelijkse boodschappen. Gelukkig kun je bij de Rabobank ook geld opnemen zonder bankpas.

Tip: Heb je de Rabo Wallet app op je telefoon? Betaal dan met je telefoon.

Contant geld zonder bankpas Noodgeld aanvragen in het buitenland

Mijn creditcard is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Vermoed je dat iemand zonder jouw toestemming gebruik heeft gemaakt van je creditcard? Neem zo snel mogelijk contact met ons op, dan helpen wij je verder.

Neem contact met ons op

Wat als ik mijn creditcard weer heb gevonden?

Heb je je creditcard al geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd? Dan kun je de oude creditcard niet meer gebruiken. Knip je oude creditcard door en gooi deze weg.