Zakelijke bankpas kwijt, gestolen of kapot

Wil je een betaling doen, maar kun je je zakelijke bankpas nergens vinden? Of vond je de pas gedeeltelijk terug in de wasmachine? We vertellen je hier wat je dan het beste kunt doen.

Blokkeer je zakelijke bankpas en ontvang een vervangende pas

Is je pas gestolen of ben je de pas kwijt? Blokkeer dan je betaalpas en vraag een vervangende pas aan. Je pincode blijft hetzelfde. Zo weet je zeker dat niemand met je zakelijke pas betaalt. Je kunt alles regelen in de Rabo Bankieren App of via Rabo Internetbankieren (Pro). Als je niet meer kunt inloggen dan kan de eigenaar of de wettelijk vertegenwoordiger je pas blokkeren. 

Een vervangende betaalpas aanvragen

Is je pas kapot? Vraag dan online een vervangende betaalpas aan. Je oude pas wordt niet direct geblokkeerd. We blokkeren je bankpas als je je vervangende betaalpas hebt gebruikt bij een geld- of betaalautomaat.

Vervangende bankpas aanvragen

Geld opnemen en betalen zonder bankpas

We kunnen ons voorstellen dat je tijdens het wachten op een nieuwe zakelijke bankpas contant geld nodig hebt. Gelukkig kun je ook zonder betaalpas geld opnemen en betalen.

Lees meer over geld opnemen en betalen zonder bankpas

Lukt blokkeren van je zakelijke pas niet?

Neem contact met ons op als het je niet lukt om je zakelijke bankpas te blokkeren. We helpen je graag verder.

Neem contact met ons op

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat mijn pas is geblokkeerd?

We blokkeren je pas direct.

Wanneer krijg ik mijn vervangende pas?

Je ontvangt de vervangende betaalpas binnen drie werkdagen.

Mijn pas is gebruikt door iemand anders, wat nu?

Neem direct contact op met Interhelp op +31 88 722 67 67 en we bekijken samen wat er met de pas aan de hand is. 

Lees meer over fraude en misbruik