Zakelijk Financieel Jaaroverzicht ontvangen

In het Financieel Jaaroverzicht vind je belangrijke informatie over je betaal- en spaarrekeningen, creditcards en financieringen. Deze heb je nodig voor je belastingaangifte. Ben je ook particulier klant bij ons? Dan ontvang je daarvoor een apart overzicht.

Bekijk je Financieel Jaaroverzicht direct

Wil je gelijk je Financieel Jaaroverzicht bekijken? Regel het via onderstaande knop.

Zo bekijk en download je je Financieel Jaaroverzicht

Tip: bewaar je Financiële Jaaroverzicht minstens 7 jaar voor de Belastingdienst.

1
Inloggen

Log in in internetbankieren of de Rabo App

2
Klik op 'Profiel'

Dit is het symbool rechtsboven in je scherm

3
Kies 'Documenten'

Staat hier geen Financieel Jaaroverzicht? Kijk dan in je 'Berichten'

4
Klik op de pijl naast 'Financieel Jaaroverzicht'
5
Download het overzicht als PDF-bestand
6
Open het PDF-bestand

Voor een papieren versie kun je het bestand printen

Wat staat er in het Zakelijk Financieel Jaaroverzicht?

Op het Financieel Jaaroverzicht vind je de saldo- en rentegegevens van de volgende producten:

betaalrekening spaarrekening creditcard bouwrekening afgegeven bankgarantie vreemde valutarekening hypothecaire leningen en financieringen

Wanneer ontvang ik mijn Financieel Jaaroverzicht?

Uiterlijk 1 maart ontvang je je digitale Jaaroverzicht in je 'Documenten' in de Rabo App of internetbankieren. Je ontvangt een bericht in 'Berichten' zodra we een overzicht hebben klaargezet.

Krijg ik het Financieel Jaaroverzicht digitaal of op papier?

Gebruik je internetbankieren of de Rabo App? Dan krijg je het Financieel Jaaroverzicht digitaal.

In de volgende situaties krijg je het Financieel Jaaroverzicht per post:

Je maakt geen gebruik van internetbankieren of de Rabo App. Je organisatie heeft geen eigen overeenkomst voor internetbankieren. Bijvoorbeeld wanneer je toegang hebt tot de rekeningen van een werkmaatschappij via het internetbankieren van de holding. Je ontvangt in dit geval het Financieel Jaaroverzicht van de holding digitaal en het Financieel Jaaroverzicht van de werkmaatschappij per post.

Het kan gebeuren dat je je overzichten op verschillende manieren ontvangt. Bijvoorbeeld als je met meerdere organisaties bij ons bankiert.

Ik heb het Financieel Jaaroverzicht niet ontvangen, wat nu?

Ben je geen klant meer van Rabobank en wil je nog een Financieel Jaaroverzicht ontvangen? Neem dan contact met ons op. We versturen het overzicht per post naar het bij ons laatst bekende adres. Dit doen we om fraude te voorkomen.

Veelgestelde vragen

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer