Als de Rabo Scanner foutmelding 102 geeft, dan komen de gegevens op het inlogscherm waarschijnlijk niet overeen met de gegevens op de bankpas die je gebruikt. Controleer daarom het volgende:
Gebruik je deze pas altijd om in te loggen? Is je pas misschien verlopen? Controleer de vervaldatum op de voorkant van je pas. Als de pas niet meer geldig is, vraag dan een nieuwe aan. Als je niet kunt inloggen, kunt je dit doen via 'Zelf regelen' in de Rabo App of bij een kantoor van de Rabobank. Heb je nog steeds problemen met inloggen? Controleer dan of het aan de browserinstellingen ligt door een inprivate- of incognitosessie te starten.
Dit werkt als volgt bij Internet Explorer:
Druk tegelijkertijd op de toetsen CTRL+SHIFT+P. Je opent op deze manier een zogenaamde InPrivate pagina. Linksboven in de adresbalk zie je 'about:InPrivate' staan. Typ hier www.rabobank.nl en log vervolgens in. Dit werkt als volgt bij Google Chrome:
Druk tegelijkertijd op de toetsen CTRL+SHIFT+N. Je opent op deze manier een zogenaamde incognito pagina. Typ in de adresbalk www.rabobank.nl in en log vervolgens in. Kunt je nu wel inloggen? Verwijder dan de cookies en geschiedenis om te voorkomen dat je een volgende keer weer problemen met inloggen hebt.
Heb je nog steeds problemen met inloggen? Neem dan contact op met de Rabobank.
Verwijderen van cookies en geschiedenis