Sluiting contactpunt Hilvarenbeek

29 november 2022 16:25

Mensen doen steeds meer online. Daar bewegen we in mee. Steeds meer klanten regelen hun bankzaken zelf via internet of de Rabo App. Eenvoudig, snel en wanneer het hen uitkomt. Hierdoor neemt het bezoek aan bankkantoren steeds verder af waardoor we besloten onze kantoren geleidelijk te sluiten.

Na de sluiting van ons kantoor in Hilvarenbeek hebben we eind 2021 een contactpunt ingericht aan Vrijthof 11. Klanten die moeite hadden met de overgang naar online dienstverlening konden hier terecht. We merken dat dit contactpunt steeds minder vaak wordt bezocht terwijl het gebruik van Rabo App verder stijgt. Klanten worden steeds meer zelfredzaam. Daarom hebben we besloten dit contactpunt per 24 december te sluiten.

Bankzaken regelen bij kantoren in Oisterwijk of Tilburg

Voor advies of het regelen van bankzaken kun je geholpen worden op de kantoren aan de Burgemeester Verwielstraat 6 in Oisterwijk of Spoorlaan 300 in Tilburg. Deze kantoren zijn open op maandag van 13 uur t/m 17 uur en dinsdag t/m vrijdag van 10 uur t/m 17 uur.

Tip! Er zijn geen geldautomaten aanwezig in deze kantoren. De dichtstbijzijnde automaat vind je op www.locatiewijzer.geldmaat.nl.

Zelfstandig aan de slag met bankzaken

Zo lang mogelijk mee blijven doen. Daar maken wij ons sterk voor. We helpen je op weg met informatie, advies en hulpmiddelen om zelfstandig of samen te bankieren. Zo streven we er naar om rabobank.nl voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk te maken. Je kunt de website bijvoorbeeld tot 300% vergroten en met (grotendeels) alleen een toetsenbord door de website navigeren. Daarnaast kun je de meeste pagina's van de website bezoeken met een schermlezer of software voor spraakherkenning. Meer informatie hierover lees je op rabobank.nl/toegankelijkheid.

Mobiele Bankservice, onze service aan huis

Heb je toch persoonlijke ondersteuning nodig en ben je minder mobiel om naar een van de kantoren te komen? Dan komen de adviseurs van de Mobiele Bankservice bij je thuis. Zij ondersteunen in de eigen vertrouwde omgeving met dagelijkse bankzaken. Ook geven zij tips om financieel misbruik te voorkomen en tegen te gaan. Informeer naar de mogelijkheden via (088) 722 66 00.

Dichterbij dan je denkt – 24/7 service

Het sluiten van kantoren betekent niet dat we minder ‘dichtbij’ zijn, integendeel. Dichtbij zijn gaat verder dan gebouwen van steen en is voor iedereen anders. Veel klanten kiezen voor digitaal. Pas als het écht om prangende vragen gaat is er behoefte aan menselijk contact. Via videobellen, face-to-face, op ons kantoor in Oisterwijk of Tilburg, chat, Rabo App, bij mensen thuis of per telefoon. We ontmoeten je graag waar en wanneer het je uitkomt.