Ondernemer scant label in kledingzaak

3 redenen om te kiezen voor Rabo SmartStore

De zaken gaan goed en je klantenbestand groeit. Dan is de Rabo Smartstore wellicht iets voor jou. Want daarmee heb je een pinapparaat én slim kassasysteem inéén. Christa Braker van Rabobank legt je uit waarom dit voor jouw bedrijf een mooie stap kan zijn.

Kassa en pinautomaat inéén

‘Ken je Rabo SmartPin al, waarmee je eenvoudig van je smartphone een pinautomaat maakt? Handig voor onderweg, of in je winkel. Met Rabo SmartStore ga je nog een stap verder en maak je van deze SmartPin ook een slimme kassa. Zo kun je klanten niet alleen makkelijk via pin laten betalen, maar kun je bijvoorbeeld een kassabon uitprinten. Met de SmartPin-app houd je een goed overzicht over je inkomsten, verkopen en voorraad.’

Professionele oplossing

‘Je bent trots op je bedrijf en draagt dat natuurlijk graag uit. Zonder veel geld te investeren geef je jouw bedrijf dankzij Rabo SmartStore een nóg professionelere look. Zo kun je jouw toonbank aanvullen met een mooie houder voor je tablet en voor je SmartPin-apparaat. Dat geeft je klanten vertrouwen en laat jou nog beter ondernemen.’

Eenvoudig uitbreiden met nieuwe features

‘De Rabo SmartStore kun je uitbreiden met diverse features. Vragen jouw klanten vaak om een bonnetje? Dan print je die eenvoudig uit met de printer voor de toonbank. Dat kan ook onderweg via de mobiele printer.

“Daarnaast kun je uitbreiden met bijvoorbeeld de barcodescanner voor je voorraadbeheer en om af te kunnen rekenen.”

Of met een extra kassalade. Kortom, met Rabo SmartStore stel jij je eigen kassaoplossing samen. Ben jij klaar voor the next step?’

Meer weten

Je kunt de Rabo SmartStore aanvragen via Rabo Smart Pay. Daarin bepaal je ook welke onderdelen je wel en niet nodig hebt. Wanneer je in één keer meerdere onderdelen van de Rabo SmartStore bestelt, krijg je stapelkorting. Die kan oplopen tot zo’n 10%. En de onderdelen van Rabo SmartStore die je vandaag bestelt, heb je waarschijnlijk al morgen en anders uiterlijk drie dagen later in huis.

phone

Hulp nodig?

Bellen

Bel met één van onze medewerkers

Heb je de Rabo App?

Bel ons dan met de app. Ga naar 'Service', kies 'Contact' en kies 'Bel met één van onze medewerkers'. Zo hebben wij je gegevens direct bij de hand en kunnen we je nog sneller helpen.

Of kies hier het gewenste nummer